Monday, March 25, 2013

Kõlavöö

Esmaspäeval ehk siis täna õpetati meile Iisaka talus kõlavöö tegemist. Alguses ma arvasin, et see saab küll väga raske olema ja ,et see on täielik raketiteadus. Ma olen alati mõelnud, et kuidas selliseid vöid tehakse ja ma tõesti ei arvanud, et niimoodi neid tehaksegi. Miskipärast kujutasin ma endale hoopis mingisugust teist töövõtet, kui see mis me tegime. Mulle suureks üllatuseks anti meile neli puust ruudukest. Ma reaalselt ei arvanud, et nende abil võib selline asi valmida. Pidime tegema puust lapikust ruutude peale numbrid, et me siis aru saaks kuidas me need panema peame. Mulle meeldis, see, et me saime ise oma mustri välja mõelda. Et polnud see, et nüüd sa pead kindlalt selle mustri järgi tegema. Mina tegin väga lihtsa mustri. Kasutasin musta ja valget lõnga. Panime siis lõngad läbi aukude nii nagu panema pidime. Väga raske on tegelikult niimoodi siin seletada kuidas see käib. Ise ette näidata oleks palju lihtsam aga see selleks. Kui olime lõngad aukudest läbi ajanud ja asjad paika pannud, siis läks juba asi lihtsamalt. Mõned pidid kõlavööd tehes endale selle isegi külge sõlmima. Mul oli aga hea tool kus sain selle kinni panna. Lõpuks sain asjale pihta ja see oli tegelikult väga lihtne ja me kõik saime ilusti hakkama. Sain tunnis enda kõlavöö valmis aga siiski võtsin ka vahendid koju kaasa, et seda ka kodus teha, sest see hakkas tõsiselt meeldima mulle.
Kuna mul pole pilti kuidas see tööprotsess välja näeb, siis kasutasin võimalust ja võtsin pildi Kati blogist.











 




Minu kõlavöö



No comments:

Post a Comment